reklama

List cerebritám*

Túžba vyjadriť obdiv týmto nadpozemským bytostiam dnes** u mňa vytryskla do nevídaných rozmerov. Musím sa Vám konečne zdôveriť, musím!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ste môj vzor, ste môj každodenný chlebíček, moja múza, môj celodenný program, moja túžba po lepšom živote, moja závisť, moje ego.

Chcem Vás vidieť a počuť stále viac a častejšie, ale i stretať na ulici, cítiť Váš pach v električke, nechať si od Vás vŕtať zub, i koleno.

Chcem byť Vašim sluhom, Vašim šoférom, kľučkou na Vašich dverách, podložkou v kúpelni, hrebeňom i slipami. Chcem byť kaviárom, ktorý tak mlsne papáte i šampanským v ktorom sa kúpete.

Zaujíma ma čo jete, čo varíte i čo žerie Vaša mačka. Zaujíma ma Váš názor na Schengenský priestor, Váš dom i dlažba, auto i na Vašej puške pažba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem byť taký ako Vy - dokonalý, úspešný, bohatý, populárny a atraktívny. Chcem byť neustále na obrazovke, byť súčasťou ľudských príbytkov, byť tam keď vstávajú, keď zaspávajú, keď jedia, údia, krájajú, sekajú, milujú i zomierajú. Chcem byť vzorom malým deťom, babkám, dedkom, psom i mačkám.

Mám Vás plnú hlavu, plný televízor, plnú obývačku, ale stále nemám dosť (?)

*Cerebrita od cerebrum = lat. mozog

** dnes = piatok 13.10.2006 21:20

Peter Hulla

Peter Hulla

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý stále hľadá a občas čosi nájde. Pracujem v telekomunikačnej oblasti a mám rád život. Viac o mne zistíte z môjho blogu ;) Zoznam autorových rubrík:  CestovanieKumštMedzi namiSpoločnosťŠportHobbyStalo sa miSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu