reklama

Chvála bruškám, sláva zadkom!

Víkendová príhoda, keď som si obzeral svoje narastajúce obliny, ma inšpirovala k tomuto článku. Len tak medzi nami - mám dosť vyšportovaných trojuholníkových chlapov a plochých žien bez krivky, nenápadne sa nám z médií vnucujúcich ako ideál krásy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Normálny chlap má aspoň nejaké bruško a žena aspoň nejaký zadok.
Len si priznajme chlapi, nepáčia sa Vám viac ženy, ktoré je za čo chytiť?
A čo Vy - ženy, nie je mužovo bruško pre Vás aspoň troška sexi? Myslím, že keby mali muži so ženami prehodené telá, tak sa už o "ženských" bruškách napísalo množstvo chválospevov... :) Priznajmä si už konečne, že prirodzené je mať v tele nahromadené isté nevyhnutné množstvo tuku - chce to tak príroda, tak prečo sa tomu bránime? Pozor, nehovorím o "bruškách" rozmerov pivného kegu ani "zadočkoch" typu almara... Reč je o sexi bruškách a chutných riťkách.

Prosím Vás ženy, nerobte blbosti a kľudne si tú jednu čokoládu doprajte a muži nebláznite s brušákmi - aj tak je to zbytočné...

Jaj ako sa mi uľavilo - asi si dám pivko :)

PS:
Pri hľadaní obrázku do perexu som našiel dve zaujímavé linky - stoja za prekliknutie ;)

Peter Hulla

Peter Hulla

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý stále hľadá a občas čosi nájde. Pracujem v telekomunikačnej oblasti a mám rád život. Viac o mne zistíte z môjho blogu ;) Zoznam autorových rubrík:  CestovanieKumštMedzi namiSpoločnosťŠportHobbyStalo sa miSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu